Arkadaşlar Skype açılış ekranı aşağıdaki gibi oldu 2-3 gündür skype'a giriş yapamıyorum.
Güncelleme kontrolü yaptım son sürüm kullanıyorsunuz diyor.
Kaldırdım tekrar yükledim sorun düzelmedi.
Üzerine kurdum yine düzelmedi.

Bu sorunu nasıl çözerim bilen varmı acaba ?