• 28-03-2013, 02:27:32
    #1


    Selam arkadaşlar , saat şuanda gece 02:26 ve hotmail'e erişim heryerden deaktif durumda.
    Araştırdık sırf bizdemi diye yabancı forumlarda da erişim olmadığı kanısına vardık.
    Teknik sorun olamaz büyük ihtimal iptal çünki nisanda msn' kapanılacağı söyleniyordu sanırım msn'den olduk..
    Bu durum bunu çağrıştırıyor.
    Biz Msn'le büyümüş adamlarız skype'ye nasıl alışırız bilmiyorum ama bu durum hiç iyi olmadı.
  • 28-03-2013, 02:30:48
    #2
    Kendi bilgisayarımdan erişim yok. Amerika konumlu vps'ten girebiliyorum.
  • 28-03-2013, 02:31:50
    #3
    Öyleyse VPN'dende bağlanırsak giriş olabilir kanada'da kalan arkadaşım erişim sağlayamadığını söyledi bana ama bilmiyorum tabi gelişmeleri aktaracağım.
  • 28-03-2013, 02:31:58
    #4
    cepten giriyorum normal açıldı
  • 28-03-2013, 02:32:32
    #5
    Şu anda düzeldi.
  • 28-03-2013, 02:32:33
    #6
    açılıyor, hotmail => outlook.com
  • 28-03-2013, 02:33:08
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Şu an kendi bilgisayarımdan girebiliyorum.
  • 28-03-2013, 02:33:28
    #8
    Türkiyeye erişimi kapattılar sanırım, yurtdışndan erişim var. www.outlook.com adresi üzerinden giriş yapmayı deneyin. sorunsuz açılıyor yakında herkez skype geçiş yapmak zorunda kalır.. 02:34 An itibari ile düzeldi
  • 28-03-2013, 02:33:52
    #9
    Ben erişebiliyorum, sorun yok