• 28-03-2013, 02:56:50
    #10
    erişim geldi az önce. gitmesine alışamayız biz bunun.
  • 28-03-2013, 03:07:43
    #11
    Bugün siber saldırı var e-mail ile ilgili herşeyde sorun çıkıyor. Haber okuyun biraz.
  • 28-03-2013, 10:39:56
    #12
    bizde bunu bekliyoduk zaten kondularmı hemen biz kapadık demeye
  • 28-03-2013, 10:43:36
    #13
    Biz icq devrini kapatmış insanız msn i kapatmak koymaz :d
  • 28-03-2013, 10:48:47
    #14
    Erişim var bende
  • 28-03-2013, 10:57:54
    #15
    yılların yadigarı MSN yi neden kapatıyorlar anlamış değilim.
  • 28-03-2013, 19:17:19
    #16
    saçmalığın daniskası.. yıllardır kullanıyorum biride çıkıp msn bugün kapandı yazmadı. yada saldıramadılar öyle kolay olsaydı 90'lardan bu güne gelemezdi WLM.
  • 29-03-2013, 02:48:18
    #17
    irc e geri dönelim :=)