Hotmail kapandı mı? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Hotmail kapandı mı?
16
●
5.320
R10.net
Webmaster Genel
WhatsApp, mIRC, Skype, ICQ
Hotmail kapandı mı?
1
2
28-03-2013, 02:56:50
#10
Defineci
erişim geldi az önce. gitmesine alışamayız biz bunun.
28-03-2013, 03:07:43
#11
iyi
Bugün siber saldırı var e-mail ile ilgili herşeyde sorun çıkıyor. Haber okuyun biraz.
28-03-2013, 10:39:56
#12
zoece
bizde bunu bekliyoduk zaten kondularmı hemen biz kapadık demeye
28-03-2013, 10:43:36
#13
Maharaja
Biz icq devrini kapatmış insanız msn i kapatmak koymaz :d
28-03-2013, 10:48:47
#14
yNs
Erişim var bende
28-03-2013, 10:57:54
#15
XFQ
yılların yadigarı MSN yi neden kapatıyorlar anlamış değilim.
28-03-2013, 19:17:19
#16
zoece
saçmalığın daniskası.. yıllardır kullanıyorum biride çıkıp msn bugün kapandı yazmadı. yada saldıramadılar öyle kolay olsaydı 90'lardan bu güne gelemezdi WLM.
29-03-2013, 02:48:18
#17
dll
irc e geri dönelim :=)
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler