• 23-02-2013, 09:47:43
    #1
    Üyeliği durduruldu
    İyi günler arkadaşlar bir kaç ay önce siteme lisanslı bir tema almıştım,tema ile birlikte 2 adet haber botu verilmişti o zaman gerekmediği için ilgilenemiştim. Şimdi bu notları kurmak ve çalıştırmak istiyorum, botlar php uzantılı birer sayfadan oluşuyor. Acaba bu botları nasıl kurup çalıştırabilirim ? Yardımcı olursanız sevinirim.
  • 26-02-2013, 07:46:42
    #2
    Üyeliği durduruldu
    galiba koca sitede bu durumdan anlayan yok
  • 26-02-2013, 12:17:50
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    kardeşim ne bottan ne scriptinden hic bir seyden bilgi vermeden burda o konu ve script uzmanı bulamazsın ki milyonlarca yazılım var hazır
  • 27-02-2013, 08:19:07
    #4
    Üyeliği durduruldu
    zomoyun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kardeşim ne bottan ne scriptinden hic bir seyden bilgi vermeden burda o konu ve script uzmanı bulamazsın ki milyonlarca yazılım var hazır
    sadece php uzantılı bir tek dosyadan oluşuyor,daha fazla ne demek gerekirki???