Tema bot kurma sorunu
3
●60
- 23-02-2013, 09:47:43Üyeliği durdurulduİyi günler arkadaşlar bir kaç ay önce siteme lisanslı bir tema almıştım,tema ile birlikte 2 adet haber botu verilmişti o zaman gerekmediği için ilgilenemiştim. Şimdi bu notları kurmak ve çalıştırmak istiyorum, botlar php uzantılı birer sayfadan oluşuyor. Acaba bu botları nasıl kurup çalıştırabilirim ? Yardımcı olursanız sevinirim.
- 27-02-2013, 08:19:07Üyeliği durduruldusadece php uzantılı bir tek dosyadan oluşuyor,daha fazla ne demek gerekirki???zomoyun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle