İyi günler arkadaşlar bir kaç ay önce siteme lisanslı bir tema almıştım,tema ile birlikte 2 adet haber botu verilmişti o zaman gerekmediği için ilgilenemiştim. Şimdi bu notları kurmak ve çalıştırmak istiyorum, botlar php uzantılı birer sayfadan oluşuyor. Acaba bu botları nasıl kurup çalıştırabilirim ? Yardımcı olursanız sevinirim.