• 14-11-2007, 11:41:36
    #1
    Arkadaşlar son zamanlarda internetim o kadar hızlı ki, koltuğuma emniyet kemeri taktırdım, reklamlardaki gibi nootebooku açınca internetin fırtınasına kapılmayayım diye,
    Sinirimden kudurmak üzereyim resmen, zaten tıngır mıngır ilerleyen internet dün akşamdan beri varmı yokmu belli değil, dns problemi bi yana yavaşlıkta rekorlar kırıyor, bazı sitelere google dahil girmiyor bile, sürekli dns değiştiriyorum ama, o da sonuç vermiyor, birine giriyor diğerine girmiyor. 20 dakika sonunda açtığım speedtest sayfasıda 792(normal bağlantım 1024) gösteriyor hızı ama ona bile inanmıyorum. Normalde muhattab olacak adam bulamıyoruz zaten telefona bakan da yok artık. Sap gibi ortada kaldık yani.
    Hala da utanmadan sıkılmadan reklam veriyorlar, grevle ilgilenen yok. Yüzsüzlük buna denmez de neye denir acaba???!!!

    Not:Google' iplerini bilen varsa bi zahmet gönderirse sevinirim, ayrıca sağlam bir dns numarası bilenleride beklerim.
  • 14-11-2007, 13:47:23
    #3
    ben dün evde yoktum,bugün de bi sorun yok.sorunsuz bi şekilde heryere giriyorum.sanırım ben yokken ortalık birbirine girmiş ama yurtdışı çıkışında bi sorun oldugu ortadaydı çünkü yabancı 2 sitemde hit yerlerdeydi dün