ben dün evde yoktum,bugün de bi sorun yok.sorunsuz bi şekilde heryere giriyorum.sanırım ben yokken ortalık birbirine girmiş ama yurtdışı çıkışında bi sorun oldugu ortadaydı çünkü yabancı 2 sitemde hit yerlerdeydi dün