• 09-02-2013, 21:33:29
    #1
    Arkadaşlar gönderim bu saatlerde şubeye ulasmış. dağıtıma çıkarlar mı ve çalısma saatleri kaç?
    Ayrıca yarın pazar pazartesiye mi kalır kargom
  • 09-02-2013, 21:38:37
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Panelden bazen güncelleme yapılmıyor. Belki teslimide yapılmış olabilir. Yok teslim edilmedi ise ancak pazartesiye kalır.
  • 09-02-2013, 21:41:15
    #3
    yuzuak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Panelden bazen güncelleme yapılmıyor. Belki teslimide yapılmış olabilir. Yok teslim edilmedi ise ancak pazartesiye kalır.
    hocam teslim edilse ürün ararlar mı , çünkü ürün hala elime geçmedi. ulasamadıklarında arıyorlar mı?
  • 09-02-2013, 21:46:41
    #4
    elzemi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam teslim edilse ürün ararlar mı , çünkü ürün hala elime geçmedi. ulasamadıklarında arıyorlar mı?
    Ulaşılmadığında kapıya not yapıştırıyorlar.
    Ayrıca bugün geç saatte geldi ise ürün dağıtıma çıkmıyorlar, Pazartesi gününe kalıyor..
  • 09-02-2013, 21:47:55
    #5
    bycapslock adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ulaşılmadığında kapıya not yapıştırıyorlar.
    Ayrıca bugün geç saatte geldi ise ürün dağıtıma çıkmıyorlar, Pazartesi gününe kalıyor..
    çok teşekkürler hocam. peki kaç günde almam gerekiyor?
  • 10-02-2013, 15:37:01
    #6
    elzemi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok teşekkürler hocam. peki kaç günde almam gerekiyor?
    3 gün bekletilir şubede 3 gün sonunda geri gönderilir.