bycapslock adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ulaşılmadığında kapıya not yapıştırıyorlar.
Ayrıca bugün geç saatte geldi ise ürün dağıtıma çıkmıyorlar, Pazartesi gününe kalıyor..
çok teşekkürler hocam. peki kaç günde almam gerekiyor?