Merhabalar,
Elimde belli bir sayıda mail listesi mevcut..
Bu mail listesini toplu bir şekilde tek tuş ile göndermem gerekli.
Ücretli veya ücretsiz bir program önerisi yapabilicek bir arkadaş varsa sevinirim.
mail atma programı
3
●915
- 07-01-2013, 21:10:35Üyeliği durduruldu
- 07-01-2013, 21:34:49sunucunuz var mı? atomic mail sender otomatik smtp değiştirmesi falan önemli özellikler...
Eğer yeterli alt yapınız yoksa size forumdan Effe'yle görüşmenizi tavsiye ederim.
https://www.r10.net/members/26123-effe.html - 07-01-2013, 22:45:11bir vps vds yada dedicated sunucu ve merak mail yardımıyla atabilirsiniz.
ama bir süre sonra ipleriniz block yer ve bu yasal bir işlem değildir.
ip değiştirmesi yapmanız gerek aksi halde mailleriniz ya spama düşer yada dc ip yi blocklar.
iyi calısmalar. - 08-01-2013, 01:19:14iplerin blok yemesi listenin bounce,geri dönüşüm, spam şikayeti gibi durumlarla beraber gönderim miktarı ile alakalıdır başlangıçta tabiri caizse ipleri ısıtmak gerekir bunun içinde günlük kısıtlı gönderim yapmak idealdir bence... Eğer listeniz iyi (çalışır vaziyette, gönderilerinizle alakalı kitle gibi..) durumda ise bir iki aylık düzenli gönderimle ciddi sonuçlar elde edebilirsiniz.