Merhabalar,


Elimde belli bir sayıda mail listesi mevcut..

Bu mail listesini toplu bir şekilde tek tuş ile göndermem gerekli.

Ücretli veya ücretsiz bir program önerisi yapabilicek bir arkadaş varsa sevinirim.