• 26-12-2012, 18:15:43
    #10
    ant07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    siten yurtdışından açılmıyor galiba, sunucumda http tunnel diye bir yer var en ufak sorunu yakalıyor şimdi ordan açayım dedim siteyi 5 dakikadır hala açılacak birde vpn ile deneyip editlecem postu birazdan

    Edit: vpn ile yurtdışından açılıyor sorun yok, ama sunucu hala açmakta zorlanıyor bu da bir yapılandırma sorunu olduğunu gösteriyor, bu sorun yazılımda, temada olabileceği gibi host yapılandırmasında da olabilir.
    Site register.com'dan registerlı. Siteyi bir kaç gün içinde isimtescil'e taşıyacağım. Bir kaç kişi bununla alakası yok dedi ama ben olduğunu düşünüyorum.

    e_trader adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dostum , su asagidaki satirda :

    Sitemap: http://evdenkazanc.net/sitemap.xml

    http://evdenkazanc.net/sitemap.xml adresi bende acilmiyor bence sorunun bu.



    Ama http://www.evdenkazanc.net/sitemap.xml ye tikladigimda sitemapini acabiliyorum..

    Bunu robots txt nin icinden , basina www. getirerek degistir istersen..


    Diger kisimlari dogru robots txt de birseyi engellemiyor yani..ama bu sorun biraz dns hatasina isaret ediyor...neden www siz hali acilmiyor sitemapte anlamadim..Önce bir bunu yap , bak bakalim problem cözülcekmi, cünkü sanirim, google örümcekleride senin sitemap i acamadilar, basinda www olmadigindan..
    Çok Teşekkürler. Ama sitedeki www'lu ve www'suz adresler neden bu kadar farkettiriyor onu anlamadım. Nasıl ikisini de aynı yapabiliriz ?
  • 26-12-2012, 18:20:12
    #11
    CNMRCN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Site register.com'dan registerlı. Siteyi bir kaç gün içinde isimtescil'e taşıyacağım. Bir kaç kişi bununla alakası yok dedi ama ben olduğunu düşünüyorum.
    Domain firması bu işlere karışmaz, ayrıca yerli domainciler ancak kıtlık felan olursa son tercih olarak kullanabileceğim yerlerdir.

    Sorununa gelince başka bir konu daha açmışsın (facebook konusu) bence hepsi aynı olaydan kaynaklanıyor temayı değiştirip dene bir müddet
  • 26-12-2012, 18:21:20
    #12
    ant07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Domain firması bu işlere karışmaz, ayrıca yerli domainciler ancak kıtlık felan olursa son tercih olarak kullanabileceğim yerlerdir.

    Sorununa gelince başka bir konu daha açmışsın (facebook konusu) bence hepsi aynı olaydan kaynaklanıyor temayı değiştirip dene bir müddet

    Temayı değiştirdim denedim bir şey değişmedi.
  • 26-12-2012, 21:20:14
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    CNMRCN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok Teşekkürler. Ama sitedeki www'lu ve www'suz adresler neden bu kadar farkettiriyor onu anlamadım. Nasıl ikisini de aynı yapabiliriz ?
    dostum sorun su ki : www.domain.com ve .domain.com iki farkli adres (iki klasör gibi düsün) , basinda www olmasi kafani karistirmasin bu sadece ünlü olmus bir kisaltma , mesala söyle düsün haber.mynet.com ile mynet.com veya video.mynet.com hepsi birbirinden ayri icerikler barindirabilir. ama dedigim gibi taa eskilerden kullanicilarda basina www getirme aliskanligi vardi , simdilerde normal modern siteler artik www yazanlari ---> www siz olan .domain.com a yönlendiriyorlar..dogrusuda bu, www nin bir özelligi yok yani.

    ama bu dedigim gibi www.domain.com ve domain.com un 2 ayri adres oldugu gercegini degistirmez.sende ilginc olan , sitemap haric diger diger her postta ve adreste .domain.com ---> www.domain.com a yönleniyor..bu iyi ama niye http://evdenkazanc.net/sitemap.xml ---> adres satirina yazinca ---> http://www.evdenkazanc.net/sitemap.xml olarak yönlenmiyor (otomatik olarak) bunu cözemedim..acaba bu direkt dosya url si oldugu icin mi ? onu bulamadim..

    iste bu yüzden biz yönlendirmeyi otomatik yapamadigimiz icin sen sitemap adresini verirken hep basina www. getir demek istemistim..bunun icin register degistirmene gerek yoktu aslinda...ama madem baslamissin, birde öyle dene, yine olmazsa pm at bi bakarim istersen, yardimci olabilecegim birsey varsa.
  • 27-12-2012, 04:05:46
    #14
    e_trader adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dostum sorun su ki : www.domain.com ve .domain.com iki farkli adres (iki klasör gibi düsün) , basinda www olmasi kafani karistirmasin bu sadece ünlü olmus bir kisaltma , mesala söyle düsün haber.mynet.com ile mynet.com veya video.mynet.com hepsi birbirinden ayri icerikler barindirabilir. ama dedigim gibi taa eskilerden kullanicilarda basina www getirme aliskanligi vardi , simdilerde normal modern siteler artik www yazanlari ---> www siz olan .domain.com a yönlendiriyorlar..dogrusuda bu, www nin bir özelligi yok yani.

    ama bu dedigim gibi www.domain.com ve domain.com un 2 ayri adres oldugu gercegini degistirmez.sende ilginc olan , sitemap haric diger diger her postta ve adreste .domain.com ---> www.domain.com a yönleniyor..bu iyi ama niye http://evdenkazanc.net/sitemap.xml ---> adres satirina yazinca ---> http://www.evdenkazanc.net/sitemap.xml olarak yönlenmiyor (otomatik olarak) bunu cözemedim..acaba bu direkt dosya url si oldugu icin mi ? onu bulamadim..

    iste bu yüzden biz yönlendirmeyi otomatik yapamadigimiz icin sen sitemap adresini verirken hep basina www. getir demek istemistim..bunun icin register degistirmene gerek yoktu aslinda...ama madem baslamissin, birde öyle dene, yine olmazsa pm at bi bakarim istersen, yardimci olabilecegim birsey varsa.
    Öncelikle ilgin için çok teşekkür ederim. İkisinin farklı oldugunu ben de biliyorum ama dediğim gibi aynı sunucuda aynı nameserverlarla yaklaşık 5-6 sitem daha var ama hiçbirinde bu tarz sorunlar yasamadım. İlk defa geliyo basıma böyle seyler. Bugün de hiç ftp'ye bağlanamadım mesela ama bunun transfer isteğinde bulunmamla alakalı oldugunu düşünüyorum.