e_trader adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
dostum sorun su ki : www.domain.com ve .domain.com iki farkli adres (iki klasör gibi düsün) , basinda www olmasi kafani karistirmasin bu sadece ünlü olmus bir kisaltma , mesala söyle düsün haber.mynet.com ile mynet.com veya video.mynet.com hepsi birbirinden ayri icerikler barindirabilir. ama dedigim gibi taa eskilerden kullanicilarda basina www getirme aliskanligi vardi , simdilerde normal modern siteler artik www yazanlari ---> www siz olan .domain.com a yönlendiriyorlar..dogrusuda bu, www nin bir özelligi yok yani.

ama bu dedigim gibi www.domain.com ve domain.com un 2 ayri adres oldugu gercegini degistirmez.sende ilginc olan , sitemap haric diger diger her postta ve adreste .domain.com ---> www.domain.com a yönleniyor..bu iyi ama niye http://evdenkazanc.net/sitemap.xml ---> adres satirina yazinca ---> http://www.evdenkazanc.net/sitemap.xml olarak yönlenmiyor (otomatik olarak) bunu cözemedim..acaba bu direkt dosya url si oldugu icin mi ? onu bulamadim..

iste bu yüzden biz yönlendirmeyi otomatik yapamadigimiz icin sen sitemap adresini verirken hep basina www. getir demek istemistim..bunun icin register degistirmene gerek yoktu aslinda...ama madem baslamissin, birde öyle dene, yine olmazsa pm at bi bakarim istersen, yardimci olabilecegim birsey varsa.
Öncelikle ilgin için çok teşekkür ederim. İkisinin farklı oldugunu ben de biliyorum ama dediğim gibi aynı sunucuda aynı nameserverlarla yaklaşık 5-6 sitem daha var ama hiçbirinde bu tarz sorunlar yasamadım. İlk defa geliyo basıma böyle seyler. Bugün de hiç ftp'ye bağlanamadım mesela ama bunun transfer isteğinde bulunmamla alakalı oldugunu düşünüyorum.