• 28-11-2012, 20:27:40
    #1
    resimdeki gibi bir ziyaretçiye üye ol mesajını popup olarak nasıl eklerim acaba?

  • 29-11-2012, 02:00:24
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Merhabalar Şu Adreste istediğiniz kodlar mevcut isteğinize göre editleyebilirsiniz css'ten.
  • 30-11-2012, 18:40:28
    #3
    tşkler ama pek anlamadım. mybb forumda kullanıcam. css ve sayfaya eklenicek kodlar sanırım temöanın şablon ve styl kısmına eklenicek. fakat tasarımüstüne denen kısmı neretye eklicem acaba.