üye ol mesajı - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
üye ol mesajı
2
●
64
R10.net
Webmaster Genel
Webmaster Genel Konular - Sorunlar
üye ol mesajı
28-11-2012, 20:27:40
#1
Zeet
resimdeki gibi bir ziyaretçiye üye ol mesajını popup olarak nasıl eklerim acaba?
29-11-2012, 02:00:24
#2
optimo
Üyeliği durduruldu
Merhabalar
Şu Adreste
istediğiniz kodlar mevcut isteğinize göre editleyebilirsiniz css'ten.
30-11-2012, 18:40:28
#3
Zeet
tşkler ama pek anlamadım. mybb forumda kullanıcam. css ve sayfaya eklenicek kodlar sanırım temöanın şablon ve styl kısmına eklenicek. fakat tasarımüstüne denen kısmı neretye eklicem acaba.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler