Konu
üye ol mesajı
30-11-2012, 18:40:28
#3
Zeet
tşkler ama pek anlamadım. mybb forumda kullanıcam. css ve sayfaya eklenicek kodlar sanırım temöanın şablon ve styl kısmına eklenicek. fakat tasarımüstüne denen kısmı neretye eklicem acaba.