Arkadaşlar elimde 250 gb lık veri var.
Bu verinin yaklaşık 10 kopyasını DVD 'ye çektirmek istiyorum.
Yani nerden baksanız 1 kopyası 60 dvd'lik yer kaplayacak.
10 kopya istesem yaklaşık 600 DVD.
Uzun lafın kısası bu işi yapan birileri var mı? Sorunsuz sıkıntısız set halinde almak istiyorum?
Saygılar
Çoklu DVD yazdırma işi?
0
●351