Arkadaşlar elimde 250 gb lık veri var.

Bu verinin yaklaşık 10 kopyasını DVD 'ye çektirmek istiyorum.

Yani nerden baksanız 1 kopyası 60 dvd'lik yer kaplayacak.

10 kopya istesem yaklaşık 600 DVD.

Uzun lafın kısası bu işi yapan birileri var mı? Sorunsuz sıkıntısız set halinde almak istiyorum?

Saygılar