Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Arkadaşlar elimde 250 gb lık veri var.
Bu verinin yaklaşık 10 kopyasını DVD 'ye çektirmek istiyorum.
Yani nerden baksanız 1 kopyası 60 dvd'lik yer kaplayacak.
10 kopya istesem yaklaşık 600 DVD.
Uzun lafın kısası bu işi yapan birileri var mı? Sorunsuz sıkıntısız set halinde almak istiyorum?
Saygılar