• 24-11-2012, 10:26:52
    #1
    Merhaba;
    İsim tescildeki hesabımdan tüm domainlerimde Name Server(Alt İsim Sunucu) bölümüne giremiyorum "işlem sırasında hata oluştu" diyor. Başka bir hesabımdada aynı sorun var.

    Başka arkadaşlardada öylemi acaba ?
  • 24-11-2012, 16:43:51
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bende şuan problem yok
  • 24-11-2012, 17:01:37
    #3
    İsimtescil normaldir ticket açarsan da seni hatalı çıkarırlar emin ol.

    Ama başka çaren de yok gibi ulaş bakalım ne diyecekler.
  • 24-11-2012, 17:04:36
    #4
    Üyeliği durduruldu
    benimde bir domainime el konuldu gibi bir sey
  • 29-11-2012, 00:25:59
    #5
    Üyeliği durduruldu
    hocam bilgileri yazarken aralarında boşluk bırakıyosan hata verebilir normal bişeydir