Merhaba;
İsim tescildeki hesabımdan tüm domainlerimde Name Server(Alt İsim Sunucu) bölümüne giremiyorum "işlem sırasında hata oluştu" diyor. Başka bir hesabımdada aynı sorun var.

Başka arkadaşlardada öylemi acaba ?