Kullanmak üzere şu temayı düzenledim, daha sonra İE6 ve İE7'de hata verdiğini gördüm.Bende sidebar aşağı kayıyor, http://browsershots.org'da kontrol ettim hiç açılmıyor gözüküyor.
İE6 kullanımı neredeyse yok gibi, İE7 ise az da olsa hala kullanılıyor sanırım.Bu hatayı dikkate almalı mıyım? Yoksa önemi yok mudur? Sizin düşüncelerinizi almak istiyorum.
İnternet Explorer 7 Hakkında Sorun?
2
●322
- 18-11-2012, 10:48:44Aynı zamanda sayfa sahiplerinin hitap ettiği kesimi oluşturan, Alım ve satım gücü olan insanların, güncel dil ve tekniklerle oluşturulan sayfaları rahatlıkla görüntüleyecek Donanım ve yazılım altyapısına sahip olduklarını düşünüyorum.
Aşağıdaki bağlantılardan yararlanabilirsiniz.
http://fatihhayrioglu.com/internet-e...tirmeli-miyiz/
http://fatihhayrioglu.com/internet-e...-yorumla-kodu/
Başarılar.