Kullanmak üzere şu temayı düzenledim, daha sonra İE6 ve İE7'de hata verdiğini gördüm.Bende sidebar aşağı kayıyor, http://browsershots.org'da kontrol ettim hiç açılmıyor gözüküyor.

İE6 kullanımı neredeyse yok gibi, İE7 ise az da olsa hala kullanılıyor sanırım.Bu hatayı dikkate almalı mıyım? Yoksa önemi yok mudur? Sizin düşüncelerinizi almak istiyorum.