• 25-10-2012, 16:15:07
    #19
    Araliga kadar 1800 lere biraz zor gelir, 1500 leri hayal etmemek lazim:-)
  • 25-10-2012, 17:41:10
    #20
    Üyeliği durduruldu
    hocam getirmeye getiririz ama apple de suan iphone 5 yok sordum 3 haftadan once gelmez diyolar kapis kapis gidiyo telefon
  • 25-10-2012, 17:44:52
    #21
    Üyeliği durduruldu
    Hangi ülkeymiş o merak ettim. Macaristan'da 2350 TL civarında fiyatlar. 2 yıl uluslararası garantili olanlar var onlar 2500 TL civarı.
  • 25-10-2012, 17:49:22
    #22
    Üyeliği durduruldu
    alamanyada 670€ suan
  • 27-10-2012, 20:44:25
    #23
    Bir kiside bu fiyatlara getirse ya:-)
  • 27-10-2012, 20:49:15
    #24
    Keyif adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hangi ülkeymiş o merak ettim. Macaristan'da 2350 TL civarında fiyatlar. 2 yıl uluslararası garantili olanlar var onlar 2500 TL civarı.
    1387TL şuan işviçrede. Fiyatlar gayet uygun aslında dünyada. Herşey de olduğu gibi bizim ülkemizde bindiren bindirene. Gidince getirebileceğim kadar getiricem aralıkta.

    Birde şu her uygun fiyat iphone 5 konusuna xxx tane alıcam diyen arkadaşların hesaplarında xxx.xxx TL para var mı çok merak ediyorum. Herkes artist sanırım.
  • 27-10-2012, 21:06:06
    #25
    Üyeliği durduruldu
    Şöyle birşey diyeyim. Macaristan iphone online mağazadan aldığında 1-2 ay sonraya tarih veriyorlar. Benim verdiğim fiyatlar anında parayı ödeyip alabileceğin fiyatlar. Yoksa ucuza var tabi satan ama ileri tarihli satışlar yapıyorlar.
  • 28-10-2012, 03:44:26
    #26
    Ben yakında amerikaya gidiyorum, isteyen varsa 2000 TL den getirebilirim. Pasaport kayıtını kendiniz yaparsınız. iphone5 16GB + Sim Free orjinal ambalajında. İlgilenenler PM atsınlar, 100 TL gibi bir kapora vermeniz yeter. Kocaeli ve çevresinde olan arkadaşlar elden teslim alabilirler.

    Not: sadece 3 tane getirebilirim.
  • 28-10-2012, 03:50:13
    #27
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    SimFree Türkiye hatları ile kullanılıcak bir iPhone 5 yok henüz piyasada siz neyin derdine düştünüz onu anlamadım ben hala