• 25-10-2012, 13:24:33
    #10
    Şu 4 alana 1 bedava olayını ilk kez duyuyorum. Bahsettiği komisyon oranını alıp ödemeyi de ürün teslimatı sırasında yaparsa bu iş bambaşka boyutlara taşınır...
  • 25-10-2012, 13:28:35
    #11
    Apple aile paketi var
    Lost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şu 4 alana 1 bedava olayını ilk kez duyuyorum. Bahsettiği komisyon oranını alıp ödemeyi de ürün teslimatı sırasında yaparsa bu iş bambaşka boyutlara taşınır...
    Ne kadara aldın ne kadara satıyorsun kaç Gb benim dediğim 16Gb
    ArisToteLes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2.400 tl istiyorum hocam
  • 25-10-2012, 13:28:46
    #12
    simfree de tüm sim kartlarını çalıştırmasını desteklemesi demek yanı Türkiye de satılan telefonlar gibi istediğin hattı takip çalıştırmasına imkan sunuyor
  • 25-10-2012, 13:38:50
    #13
    Ucuza satilsada biri 30 40 tane alir,yine pahali satar
  • 25-10-2012, 13:48:37
    #14
    Üyeliği durduruldu
    odeme teslimatta ise ve garantiliyse bir tane almak isterdim
  • 25-10-2012, 13:54:18
    #15
    Albos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    odeme teslimatta ise ve garantiliyse bir tane almak isterdim
    Sanal pazar yada sahibinden gibi yerlere de konuyu açabilirim. Bu konuda sıkıntı yok isteyen kargo firmasına kapıda ödeme seçeneğide ayarlıya bilirsem o şekilde de alabilir
  • 25-10-2012, 13:54:19
    #16
    Çay kahvede verelim hocam araştırıyoruz getiren var konuşuyorum ama daha önce hiç almadım kişiden forumdada illaki vardır fiyatları 2500TL gibi abartmaya gerek yok 16Gb ları 650$ 50$ 100$ komisyon tutar



    Albos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    odeme teslimatta ise ve garantiliyse bir tane almak isterdim
  • 25-10-2012, 14:23:01
    #17
    Şu iPhone 5'in satışı için "Family Pack" uygulandığına dair resmi bir link koyar mısınız?

    Durun siz yorulmayın, ben size esasında "Family Pack"in ne anlama geldiğini anlatan bir link ekleyeyim: http://guides.macrumors.com/Family_Pack

    Apple'ın "Aile Paketi" sistemi, sadece (en azından şuan için) Apple'ın ürettği yazılımlara çoklu kullanıcı lisansı sağlayan bir sistemdir. "4 tane iPhone5 al 1 tane bedava" yeni bir şehir efsanesi olabilirmiş gerçekten.
  • 25-10-2012, 14:32:36
    #18
    Gerçekliği hakkında bilgim yok Apple mağazasına gitmedim hiç bana söleneni yansıtıyorum.O olmasada olur 1500 razıyım