• 22-10-2012, 15:16:35
    #1
    Üyeliği durduruldu
    www.zehram.org aldım da, nasıl bir şey yapsam basit bir şey var mı hazır ? paylaşılası? sevgimi ifade etsem yeter.
  • 22-10-2012, 17:17:09
    #2
    Al eline bir kamera... Çık sokaklara... Bul buluştur tüm güzel çirkin kızları...
    Hepsini tek tek tanıt....
    Sonuna da şu mesajı ekle...
    Pek çok güzeli ve belki biraz da bakımsızı var sokaklarda... Hergün gözümün önünden geçiyorlar habersiz...

    BEN SADECE SENİ SEVİYORUM, ZEHRAM... de gitsin
  • 22-10-2012, 17:35:29
    #3
    Üyeliği durduruldu
    DomainSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Al eline bir kamera... Çık sokaklara... Bul buluştur tüm güzel çirkin kızları...
    Hepsini tek tek tanıt....
    Sonuna da şu mesajı ekle...
    Pek çok güzeli ve belki biraz da bakımsızı var sokaklarda... Hergün gözümün önünden geçiyorlar habersiz...

    BEN SADECE SENİ SEVİYORUM, ZEHRAM... de gitsin
    bu anlattığını hakettiğine inandığım zaman yapılası. çok hoş, güzel.
  • 22-10-2012, 18:39:29
    #4
    6 yıl evvel yapmıştım benzer bir site Kızın fotosunu koymuştum güzel bir şarkı ekrandan kalpler akıyor vs. kız tav olmuştu... Öyle bir şey yap gitsin.
  • 23-10-2012, 02:18:11
    #5
    O zaman bu tam senlik kardeş tıkla
  • 23-10-2012, 02:20:51
    #6
    Kolay gelsin dostum. Webmasterın en büyük düşmanıdır aşk diyim ben sana.
  • 23-10-2012, 02:22:50
    #7
    Aşk bloğu kur. Her gün ona yaz. Bir bakıma günlük tarzında Bir gün ölürsen ( Allah göstermesin ) Siten ona hatıra olarak kalır.
  • 23-10-2012, 02:23:33
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Site Yayına girmiş :





    Seni seviyorum bebeğim, çok.
    şimdi güzel bir site yapmak vardı, pembe, boyalı, cicili bicili, öyle resimlerle müziklerle süslenmiş falan. ama bunun için zaman gerek. buna zaman harcayacağıma sana harcayabilirim. hem onlara ihtiyacım yok ki seni sevmek için. ben seviyorum seni onlar değil ki.
  • 23-10-2012, 02:32:17
    #9
    atuvural adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    6 yıl evvel yapmıştım benzer bir site Kızın fotosunu koymuştum güzel bir şarkı ekrandan kalpler akıyor vs. kız tav olmuştu... Öyle bir şey yap gitsin.

    Güzel yapmışsın.....

    --Aynen adaşın dediği gibi yap..

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 02:32:17 -->-> Daha önceki mesaj 02:30:13 --

    Anlamlı her zaman görüntünün güzel olmasına gerek yok ne de olsa bir kişiye ithafen açılmış bir site. .