Ben birini seviyorum.
16
●379
- 22-10-2012, 17:17:09Al eline bir kamera... Çık sokaklara... Bul buluştur tüm güzel çirkin kızları...
Hepsini tek tek tanıt....
Sonuna da şu mesajı ekle...
Pek çok güzeli ve belki biraz da bakımsızı var sokaklarda... Hergün gözümün önünden geçiyorlar habersiz...
BEN SADECE SENİ SEVİYORUM, ZEHRAM... de gitsin
- 22-10-2012, 17:35:29Üyeliği durduruldubu anlattığını hakettiğine inandığım zaman yapılası. çok hoş, güzel.DomainSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-10-2012, 02:23:33Üyeliği durdurulduSite Yayına girmiş
:
Seni seviyorum bebeğim, çok.
şimdi güzel bir site yapmak vardı, pembe, boyalı, cicili bicili, öyle resimlerle müziklerle süslenmiş falan. ama bunun için zaman gerek. buna zaman harcayacağıma sana harcayabilirim.
hem onlara ihtiyacım yok ki seni sevmek için. ben seviyorum seni onlar değil ki. - 23-10-2012, 02:32:17atuvural adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Güzel yapmışsın.....
--Aynen adaşın dediği gibi yap..
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 02:32:17 -->-> Daha önceki mesaj 02:30:13 --
Anlamlı her zaman görüntünün güzel olmasına gerek yok ne de olsa bir kişiye ithafen açılmış bir site. .
Kızın fotosunu koymuştum güzel bir şarkı ekrandan kalpler akıyor vs. kız tav olmuştu... Öyle bir şey yap gitsin.
: