6 yıl evvel yapmıştım benzer bir site

Kızın fotosunu koymuştum güzel bir şarkı ekrandan kalpler akıyor vs. kız tav olmuştu... Öyle bir şey yap gitsin.
Güzel yapmışsın.....
--Aynen adaşın dediği gibi yap..
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 02:32:17 -->-> Daha önceki mesaj 02:30:13 --
Anlamlı her zaman görüntünün güzel olmasına gerek yok ne de olsa bir kişiye ithafen açılmış bir site. .