atuvural adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
6 yıl evvel yapmıştım benzer bir site Kızın fotosunu koymuştum güzel bir şarkı ekrandan kalpler akıyor vs. kız tav olmuştu... Öyle bir şey yap gitsin.

Güzel yapmışsın.....

--Aynen adaşın dediği gibi yap..

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 02:32:17 -->-> Daha önceki mesaj 02:30:13 --

Anlamlı her zaman görüntünün güzel olmasına gerek yok ne de olsa bir kişiye ithafen açılmış bir site. .