• 20-10-2012, 19:56:49
    #1
    GÜNCELLEME :

    adımsoyadım@gmail.com - adım.soyadım@gmail.com olayı BUG değilmiş. bu nedenle emailler aynı kutuya düşüyormuş

    2 emailde aynı kişinin oluyormuş.


    yanlış amlamama neden olan olay : https://www.r10.net/1066044018-post36.html








    arkadaşlar,

    benim gmail im şu şekilde

    adım.soyadım@gmail.com

    ama adımsoyadım@gmail.com (arada nokta yok) a gelen emailler de bana düşüyor

    şaşırdım kaldım, acaba benimkilerde adama geliyormudur? yada bu hatayı kime bildirecez..
  • 20-10-2012, 19:57:37
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Gerçekten böyle bişey varsa 60.000$ kazandınız hocam.
  • 20-10-2012, 19:59:44
    #3
    :S ılgınc keşke ıyıce kontrol edıp paylaşmasaydınız
  • 20-10-2012, 20:00:32
    #4
    mr.snowfalcon
    ve
    mrsnowfalcon

    aynıydı bana geliyordu
  • 20-10-2012, 20:00:47
    #5
    Softurk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gerçekten böyle bişey varsa 60.000$ kazandınız hocam.
    ??

    adam biraz önce face üye olmuş, bana hesabınız açıldı diye email geldi. bir kişide facede eklemiş şimdi onun bildiri emailide geldi.
  • 20-10-2012, 20:01:09
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Siz zaten adım.soyadım@gmail.com adresini alırsanız oromatikmen adımsoyadım@gmail.com da sizin oluyor bi deneyin bakalım girebiliyomusunuz aynı şifreyle ben uzun süre önce denemiştim ve girmiştim diye hatırlıyorum.
  • 20-10-2012, 20:02:33
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bu bug değil. bir gmailden duruma göre birçok mail oluyor ve o şekilde giriş yapabiliyorsunuz.
    mehmetekici@gmail.com alsanız.
    m.ehmetekici@gmail.com
    me.hmetekici@gmail.com
    mehmetekic.i@gmail.com
    gibi farklı kombinasyonlarda sizin oluyor.
  • 20-10-2012, 20:04:07
    #8
    Üyeliği durduruldu
    İlk günden beri böyle zaten. Açık değil yani.
  • 20-10-2012, 20:04:21
    #9
    Yudra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siz zaten adım.soyadım@gmail.com adresini alırsanız oromatikmen adımsoyadım@gmail.com da sizin oluyor bi deneyin bakalım girebiliyomusunuz aynı şifreyle ben uzun süre önce denemiştim ve girmiştim diye hatırlıyorum.
    ozaman adamda bizim kine girebilir.. biraz garip.