• 20-10-2012, 23:32:43
    #37
    command adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yaklaştın, ama face ini tıklayıp onay yapmadım.


    yani BUG felam değil, adamın sahip olmadığı emaili face kaydında kullanması ama onay yapmaması. ( hoşgeldin emailini görünce ben onay yaptığını sandım)ama face hesabı açık sadece email onayı yok. ama arkadaşları felam eklemeye başlamış
    Anladım. Neyse adamı uyarırsınız artık.
  • 20-10-2012, 23:52:46
    #38
    olaya psikolojik açıdan bakarsak ikinci bir kişiliğin olabilir geceleri kalkıp bambaşka biri oluyordursun belki ?

    Gmail de bu özellik var fakat bunun böyle başkasının hesabına izin vermesi imkansız olacağını sanıyorum .
  • 20-10-2012, 23:56:50
    #39
    GOKBERK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    olaya psikolojik açıdan bakarsak ikinci bir kişiliğin olabilir geceleri kalkıp bambaşka biri oluyordursun belki ?

    Gmail de bu özellik var fakat bunun böyle başkasının hesabına izin vermesi imkansız olacağını sanıyorum .
    gmailde sorun yok.

    bende telaşa kapılma vardı, geçti. (emailimi birimi kullanıyor diye)

    esas kendi emaili olmadığı halde benim emaille face açan biri var. face in onay yapmadan kullanıma açtığını bilmiyordum. bu nedenle adam emaile erişip tıkladı ve onayladı sandım.