• 19-10-2012, 14:04:33
    #1
    E-mailime virüs bulaştı. Sadece Opera tarayıcısından açabiliyorum. E-maili açtığım zaman bir dosya bilgisayarıma indirilmeye çalışılıyor. Nasıl bundan kurtulurum yardım edin lütfen
  • 19-10-2012, 14:17:58
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    sistem geri yüleme yap
  • 19-10-2012, 14:41:15
    #3
    nasıl yani?
  • 20-10-2012, 19:18:20
    #4
    Konu günceldir.
  • 20-10-2012, 20:28:40
    #5
    Üyeliği durduruldu
    hangi işletim sistemini kullanıyorsunuz?
  • 20-10-2012, 20:31:49
    #6
    İlk defa duyuyorum hangi mail sistemi ?
  • 20-10-2012, 20:46:53
    #7
    Heavenpatrol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hangi işletim sistemini kullanıyorsunuz?
    win7
    ozany adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlk defa duyuyorum hangi mail sistemi ?
    hotmail

    E-mailime sadece operadan girebiliyorum. Ve giriş yaptığımda hani bazı sitelere girdiğinizde olur ya virüslü dosya indirmeye çalışır site aynı o şekilde dosya indirmeye çalışıyor.

    Malesef emaili formatlamak gibi bir durumda yok. Ne yapacağımı şaşırdım açıkçası
  • 20-10-2012, 20:56:04
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Bu dosyayı pointblank-hileleri.in adresine upload edip bana yollamısınız ?
  • 20-10-2012, 21:16:41
    #9
    Anm18 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu dosyayı pointblank-hileleri.in adresine upload edip bana yollamısınız ?
    Şimdi o dosya çıkmıyor nedense anlamadım. Hesaba format atmanın bir yolu var mı?