Heavenpatrol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hangi işletim sistemini kullanıyorsunuz?
win7
ozany adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İlk defa duyuyorum hangi mail sistemi ?
hotmail

E-mailime sadece operadan girebiliyorum. Ve giriş yaptığımda hani bazı sitelere girdiğinizde olur ya virüslü dosya indirmeye çalışır site aynı o şekilde dosya indirmeye çalışıyor.

Malesef emaili formatlamak gibi bir durumda yok. Ne yapacağımı şaşırdım açıkçası