• 10-10-2007, 00:07:33
    #10
    Misafir
    Büyük olasılık taglarla alakalı bir kıl kapma olayı olmuş olabilir karali.Dediğim gibi Markaya zarar verecek içerik olmadığı sürece hiçbirşey yapamazlar.
  • 10-10-2007, 00:09:22
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    izlesene.com marka olabilir izlesene.org satın aldığımda bu benım markam olur )

    bence maili geri gönder hiç gelmemiş gibi farzet
  • 10-10-2007, 00:11:59
    #12
    ****** adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Büyük olasılık taglarla alakalı bir kıl kapma olayı olmuş olabilir karali.Dediğim gibi Markaya zarar verecek içerik olmadığı sürece hiçbirşey yapamazlar.
    haklısın
    açılan siteler üzerinden izlesene.com gibi ibarelerle prim yapmaya çalışılırsa olabilir.
  • 10-10-2007, 00:16:36
    #13
    tagları değiştirdim. izlesene.com ile ilgili bişey kalmadı sitede. siteyi kapatmayacağım çok çok elimden alırlar.
  • 10-10-2007, 00:18:25
    #14
    Üyeliği durduruldu
    iyice saçmalamışlar, youtube- izlesene.xxx gibi bir domainden telif,marka hakkı isteyemezler isteseler bile bunu Türkiyeden bir kurumdan isteyemezler.
  • 10-10-2007, 00:25:29
    #15
    sunucuoptimizasyon.com
    mail doğru olabilir ama istediği davaya açsınlar onlara ait olmayan bir domain gidipte izlesene1.com tarzı bi adres alsan neysede domainindede sakat bi durum yok acaba izlesene.com dan izin almadan onları videolarını falan embedmi yaptın ?
  • 10-10-2007, 00:30:10
    #16
    sitelerinden normal yollarla 1 kaç video eklemiştim. o da normal embed kodlarıyla yani eğer kıskanıyorlarsa embed kodlarını halka açmasınlar siteyi. ama 6-7 ay oldu daha sitelerinden video eklemedim.
  • 10-10-2007, 00:33:14
    #17
    Üyeliği durduruldu
    adam youtube adına konuşuyor yaa =) komedi...
  • 10-10-2007, 00:34:38
    #18
    Üyeliği durduruldu
    yakamoz01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sitelerinden normal yollarla 1 kaç video eklemiştim. o da normal embed kodlarıyla yani eğer kıskanıyorlarsa embed kodlarını halka açmasınlar siteyi. ama 6-7 ay oldu daha sitelerinden video eklemedim.
    yeni sitelerinde embed kodları açık.
    Sanırım bunlar yeni sistemde baya bi hit kaybına uğradılar(zamanla düzelir) ve bunun nedenlerini dışarda arıyor olmasınlar?