sitelerinden normal yollarla 1 kaç video eklemiştim. o da normal embed kodlarıyla yani eğer kıskanıyorlarsa embed kodlarını halka açmasınlar siteyi. ama 6-7 ay oldu daha sitelerinden video eklemedim.