Konu
İzlesene.comdan gelen mail
10-10-2007, 00:30:10
#16
yakamoz01
sitelerinden normal yollarla 1 kaç video eklemiştim. o da normal embed kodlarıyla yani eğer kıskanıyorlarsa embed kodlarını halka açmasınlar siteyi. ama 6-7 ay oldu daha sitelerinden video eklemedim.