yakamoz01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sitelerinden normal yollarla 1 kaç video eklemiştim. o da normal embed kodlarıyla yani eğer kıskanıyorlarsa embed kodlarını halka açmasınlar siteyi. ama 6-7 ay oldu daha sitelerinden video eklemedim.
yeni sitelerinde embed kodları açık.
Sanırım bunlar yeni sistemde baya bi hit kaybına uğradılar(zamanla düzelir) ve bunun nedenlerini dışarda arıyor olmasınlar?