• 01-10-2012, 09:42:01
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Şöyle Arattığımızda bir sürü var. birazı ücretli, bikaç ücretsiz. oradaki yorumlara bakarak almak istemiyorum. rusça ya 0 dan başlayacağım, biraz öğrenmem gerekiyor. eğitim seti bilen, yada nasıl öğrenirim tavsiyesi olan olur mu? en iyi eğitim hangisidir, kitap okumaya da maalesef fazla zamanım yok. şöyle kolay öğrenirsin diyen varsa yardımcı olursa sevinirim.
  • 01-10-2012, 10:14:29
    #2
    Hocam, kursa gitme imkanınız varsa daha iyi olur sizin için.
    Eğer ille de kendime öğrenirim diyorsanız mümkünse sesli ve görsel materyaller alın. sadece kitaptan çalışmak işe yaramıyor.

    Günlük en az yarım saatinizi ayırın. sakın ola 3-4 gün ara vereyim demeyin çalışmalara. az da olsa her gün çalışın.

    okunuş ve telaffuz rusçada biraz sıkıntılı bu nedenle bol bol dinleyin.

    Eğer ingilizceniz iyi ise, dilbilgisini kavramanız daha kolay olacaktır karşılaştırmalı olarak. yoksa sıkıntı yaşayabilirsiniz.

    onun dışında, çok ekli bir dil. kelimenin cinsiyetine tekilliğine çoğulluğuna göre sürüyle değişik ek geliyor. istisnaları da var. en az almanca kadar zor bir dil ekler açısından. ekler birbirine çok benzediği için anlam çorba olabiliyor.

    özel bir neden yoksa rusça öğrenmek için yani amacınız sadece extra bir dil olmasıysa, ispanyolcayı öneririm.
  • 01-10-2012, 10:17:07
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Fazla bir masraf yapamam, lüks eğitim setlerinin çoğu çok pahalı. ücretsiz olsa daha iyi olacak. kurs zaten en mantıklısı ama ona da zamanım olacağını sanmıyorum. iş yerimde video falan iyi olacak, ücretsiz olursa iyi olur ama.
  • 01-10-2012, 10:18:16
    #4
    ilk mesajıma biraz ilave yaptım hocam.
  • 01-10-2012, 10:25:20
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Guajira adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam, kursa gitme imkanınız varsa daha iyi olur sizin için.
    Eğer ille de kendime öğrenirim diyorsanız mümkünse sesli ve görsel materyaller alın. sadece kitaptan çalışmak işe yaramıyor.

    Günlük en az yarım saatinizi ayırın. sakın ola 3-4 gün ara vereyim demeyin çalışmalara. az da olsa her gün çalışın.

    okunuş ve telaffuz rusçada biraz sıkıntılı bu nedenle bol bol dinleyin.

    Eğer ingilizceniz iyi ise, dilbilgisini kavramanız daha kolay olacaktır karşılaştırmalı olarak. yoksa sıkıntı yaşayabilirsiniz.

    onun dışında, çok ekli bir dil. kelimenin cinsiyetine tekilliğine çoğulluğuna göre sürüyle değişik ek geliyor. istisnaları da var. en az almanca kadar zor bir dil ekler açısından. ekler birbirine çok benzediği için anlam çorba olabiliyor.

    özel bir neden yoksa rusça öğrenmek için yani amacınız sadece extra bir dil olmasıysa, ispanyolcayı öneririm.
    Aslında tatil dönüşü dil bilmeyen türk ne yaşıyorsa onu yaşıyorum şuan yalnız, her tatil dönüşü yaşadığım gibi değil bu sefer öğrenerek gideceğim. biraz konuşabilecek kadar öğrensem yeterli, ingilizcem de pek yok. ama bazı kelimelere yakınlık var biraz anlayabiliyorum. ama rusçayı tercih ettim. beraber ücretsiz eğitim setlerine bakıp karar vermece oynayalım mı sizinle?
  • 01-10-2012, 10:42:10
    #6
    Bymea adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aslında tatil dönüşü dil bilmeyen türk ne yaşıyorsa onu yaşıyorum şuan yalnız, her tatil dönüşü yaşadığım gibi değil bu sefer öğrenerek gideceğim. biraz konuşabilecek kadar öğrensem yeterli, ingilizcem de pek yok. ama bazı kelimelere yakınlık var biraz anlayabiliyorum. ama rusçayı tercih ettim. beraber ücretsiz eğitim setlerine bakıp karar vermece oynayalım mı sizinle?
    ingilizce öğretmenlerinin takıldığı forumlarda bulabilirsiniz hocam
  • 01-10-2012, 11:48:33
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ingilizceden zor kanımca
  • 01-10-2012, 13:18:02
    #8
    puncover adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ingilizceden zor kanımca
    hemde nasıl kolaydan zora sıralasaydım eğer;

    ingilizce, ispanyolca, almanca, rusça

    derdim.

    bu 4 dili öğrenmeye çalıştığım için bunları yazdım. yoksa uzakdoğu dilleri rusçadan da beterdir.
  • 03-10-2012, 00:17:13
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Alıntı
    bu 4 dili öğrenmeye çalıştığım için bunları yazdım. yoksa uzakdoğu dilleri rusçadan da beterdir.
    Öyle deme hocam asya kıtasındayız doğuya çok uzak değiliz ))) bence öğrenilebilir.
    hatta rusça setini bulan olursa bende yararlanmak isterim