Alıntı
bu 4 dili öğrenmeye çalıştığım için bunları yazdım. yoksa uzakdoğu dilleri rusçadan da beterdir.
Öyle deme hocam asya kıtasındayız doğuya çok uzak değiliz ))) bence öğrenilebilir.
hatta rusça setini bulan olursa bende yararlanmak isterim