• 08-09-2012, 23:09:29
    #1

    Eskiden yoruma bakarak siteyle alakalı yorumları -bazen düzenleyerek- onaylıyordum, ama artık yorumlar site ile alakalı ama yabancı kişiler ekliyor. İsim ve biraz yorum düzenleyerek onaylasam bir faydası olur mu aceba?
  • 08-09-2012, 23:11:02
    #2
    bot olabilirler mi?
  • 08-09-2012, 23:12:32
    #3
    akısmet kurulu olmasına rağmen mi geliyor acaba bunlar?
  • 10-09-2012, 12:49:41
    #4
    tabi yarari olur, akismet kurun ama
  • 10-09-2012, 12:58:09
    #5
    careerleader.com için e7 kelimesi kasmış olabilir mi ?
  • 10-09-2012, 13:01:03
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    o nasıl bir spam kasmadır
  • 10-09-2012, 16:50:00
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    banada geliyor bunlar arada harf yerine rakamlar yazıyor
  • 10-09-2012, 16:54:24
    #8
    Türkçe karakteri tanımlayamayan bir yorum programı

    hex karşılıkları
    ç e7
    ö f6
    ü fc