Eskiden yoruma bakarak siteyle alakalı yorumları -bazen düzenleyerek- onaylıyordum, ama artık yorumlar site ile alakalı ama yabancı kişiler ekliyor. İsim ve biraz yorum düzenleyerek onaylasam bir faydası olur mu aceba?