• 01-10-2007, 11:27:46
    #1
    Üyeliği durduruldu
  • 01-10-2007, 12:03:26
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Java kod falan koydunuz mu siteye?
  • 01-10-2007, 12:13:08
    #3
    Üyeliği durduruldu
    java yok galiba ya nerden bakarız ona
  • 01-10-2007, 12:27:08
    #4
    Üyeliği durduruldu
    paylasimburda,

    öncelikle tamamı kalın yazmak yasak.

    hata alanına çift tıkla açılan pencerenin resmini koy bakalım.
  • 01-10-2007, 12:52:13
    #5
    Üyeliği durduruldu
    vezir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    paylasimburda,
    öncelikle tamamı kalın yazmak yasak.
    hata alanına çift tıkla açılan pencerenin resmini koy bakalım.
    Ben yazı yazmadımki kalın yazıyım neyse buyrun resim.
  • 01-10-2007, 12:59:31
    #6
    Üyeliği durduruldu
    temayı sıfırlamayı denermisin? footer,forumhome gibi yerlerde orjinaline geri dön diyip dön.
  • 01-10-2007, 13:10:09
    #7
    Üyeliği durduruldu
    https://www.r10.net/webmaster-genel-k...tml#post953268 burdaki yazıyı kim yazdı
  • 01-10-2007, 13:13:05
    #8
    VEzir valla dediginden birsey anlamadım zaten link aynı konuya donuyor
  • 01-10-2007, 13:19:40
    #9
    Üyeliği durduruldu
    valla bende anlamadım kalın yazmadımkli ben ya
    neyse ŁoneŁy: ustam ben onları sıfırlarsam eklentiler giderse nolcak?