• 01-10-2007, 13:28:27
    #10
    Üyeliği durduruldu
    paylasimburda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    valla bende anlamadım kalın yazmadımkli ben ya
    neyse ŁoneŁy: ustam ben onları sıfırlarsam eklentiler giderse nolcak?
    zaten o eklentiler yüzünden oluyor, belki ondanda olmayabilir.
    sen bi yedek al öyle yap
  • 01-10-2007, 13:30:27
    #11
    arkadaş https://www.r10.net/953268-post3.html bu mesajın tamamını kalın yazmış.vezir de düzeltmiş işte,neyse ben konuyu dagıtmayayım arkadaşlar devam edin siz...
  • 01-10-2007, 13:36:07
    #12
    Üyeliği durduruldu
    hadi ya bi deniyelim ozaman saolasın..
  • 01-10-2007, 13:46:47
    #13
    Üyeliği durduruldu
    tamam siz devam edin
  • 01-10-2007, 13:57:28
    #14
    Üyeliği durduruldu
    ha anladım düzeltmişsin tamam kusura bakma ya.
    ya ben bunu yapmıyım ya giderse eklentiler.. başka bi çaresi yokmu bunun?
  • 02-10-2007, 09:27:26
    #15
    Üyeliği durduruldu
    peki arkadaşlar moderatörler kısmını nasıl genişletirim.?