Bu ne işe yarıyor? shell - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bu ne işe yarıyor? shell
3
●
367
R10.net
Webmaster Genel
Webmaster Genel Konular - Sorunlar
Bu ne işe yarıyor? shell
28-08-2012, 00:23:23
#1
NeonWeb
Üyeliği durduruldu
Merhabalar,
müşterime vps sağlayan hosting şirketinin sunucusunda bulduk ne işe yarar kendisi emin olmak istiyor benım açıklamama rağmen;
ve neler yapılabilir?
28-08-2012, 00:24:43
#2
UMUT
Hack ve siteler arası geçiş, script çekme, veri silme, vs..
28-08-2012, 00:28:00
#3
CemUter
sımdı dostum shell üzerınden snn sitene sankı ftp den atıyor gıbı dosya yuklenebılır klasörler dosyalar olusturabılır dosyaların editlene bilir ondan sonra snn sitene atılan shell üzerindne sunucuya baglanılabılır ondan sonra sonucuda root yetkisi alınıp sankı yonetıcıymıs gıbı server daki butun siteler e her turlu işlem yapılabılir ondna sonra dosyalarının chmod ayarları degıstırılebılır baskaa ne anlatıyım "ln -s" komutu ile server daki diger sitelre kısayol olusturulup onlarında istedıklerı dodyaları okuyabılırler kısacası herseyı yaparlar
28-08-2012, 00:39:07
#4
tekil
Yanılmıyorsam müşteriniz Joomla! kullanıyor sanırım. Sürüm yükseltmesini önerebilirsiniz.
Bu beez temasıyla ilgili bir şeyler dolaşıyordu bir ara. Pek ihtimal vermesem de son sürüme geçmesinde fayda var.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler