Konu
Bu ne işe yarıyor? shell
28-08-2012, 00:39:07
#4
tekil
Yanılmıyorsam müşteriniz Joomla! kullanıyor sanırım. Sürüm yükseltmesini önerebilirsiniz.
Bu beez temasıyla ilgili bir şeyler dolaşıyordu bir ara. Pek ihtimal vermesem de son sürüme geçmesinde fayda var.