• 24-08-2012, 17:33:17
    #1
    mrb arkadaşlar.

    kendi scriptlerim için destek forumu kuracağımda acaba ücretsizlerden en iyi hangisidir, hangisini kullanabilirim.
    vb için illa lisans almam gerekiyor sanırım. bu konu hakkında bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olabilir mi acaba
  • 24-08-2012, 17:38:24
    #2
    vBulletin Kurabilirsiniz, Şikayet Olmazsa 5+ Yıl, Olursa 1 Ay İçinde Lisans Almanız Gerekir.
    Zaten Site Bir Yıl İçinde Tutar, Getirisi Olduğunda Lisans Alırsınız, Geneli Böyle Yapmakta.
  • 24-08-2012, 17:41:07
    #3
    vb lisansız yakalanan kadar kullanabilirsin joomla kur sorunsuz kullan
  • 24-08-2012, 17:44:16
    #4
    mybb derim. vbulletine geçişi de kolay diyorlar
  • 24-08-2012, 17:46:39
    #5
    arkadaşlar tutacak birşey değil sadece sattığım scriptlerin desteği için bazen bi hata oluyor 100 kişiye aynı şeyi anlatıyorum o nedenle kullanacağım.
  • 24-08-2012, 17:47:50
    #6
    Ohoo Öyle Küçük bi Şeyse, Kur vBulletini İstediğin Kadar Kullan Hocam. (:
  • 24-08-2012, 17:47:52
    #7
    Üyeliği durduruldu
    vbulletin tabi ki,ilgili pm gönderdım.
  • 24-08-2012, 17:50:10
    #8
    lisans almam gerekiyorsa illa vbulletin kullanmayayım hocam
  • 24-08-2012, 17:51:27
    #9
    Üyeliği durduruldu
    create adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    lisans almam gerekiyorsa illa vbulletin kullanmayayım hocam
    şöyle bir şey sunayım size,oraya isteyen herkes kayıt olmasını kapatabilirsin,sadece müşterilerine üyelik açacaksın

    zaten,seo meo gerek yok site anlaşılmaz göze batmaz. kimse senden lisans istemez.