create adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
lisans almam gerekiyorsa illa vbulletin kullanmayayım hocam
şöyle bir şey sunayım size,oraya isteyen herkes kayıt olmasını kapatabilirsin,sadece müşterilerine üyelik açacaksın

zaten,seo meo gerek yok site anlaşılmaz göze batmaz. kimse senden lisans istemez.