lisans almam gerekiyorsa illa vbulletin kullanmayayım hocam
şöyle bir şey sunayım size,oraya isteyen herkes kayıt olmasını kapatabilirsin,sadece müşterilerine üyelik açacaksın
zaten,seo meo gerek yok site anlaşılmaz göze batmaz. kimse senden lisans istemez.