mrb arkadaşlar.

kendi scriptlerim için destek forumu kuracağımda acaba ücretsizlerden en iyi hangisidir, hangisini kullanabilirim.
vb için illa lisans almam gerekiyor sanırım. bu konu hakkında bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olabilir mi acaba