mrb arkadaşlar.
kendi scriptlerim için destek forumu kuracağımda acaba ücretsizlerden en iyi hangisidir, hangisini kullanabilirim.
vb için illa lisans almam gerekiyor sanırım. bu konu hakkında bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olabilir mi acaba
Forumlar hakkında
14
●799
- 24-08-2012, 17:51:27Üyeliği durdurulduşöyle bir şey sunayım size,oraya isteyen herkes kayıt olmasını kapatabilirsin,sadece müşterilerine üyelik açacaksıncreate adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
zaten,seo meo gerek yok site anlaşılmaz göze batmaz. kimse senden lisans istemez.