• 23-09-2007, 10:08:47
    #1
    Arkadaşlar sunucumuzda safe mod değişikliği yapildi ve bu sebebten dolayi bazi scriptleri çaliştiramiyorum. scriptlerin safe mod ayarini on konumuna getirirsem sorunun düzeliceği söylendi fakat .htaccesse " php_flag safe_mode On " kodunu yazmama reğmen sorun düzelmedi ve bazi sunucularin o komutu çaliştirmadigini öğrendim.şimdi .htaccess yardmiyla safe modu on konumuna getirmenin başka bir yolu warmi ? yardimlarinizi bekliyorum tşklr.
  • 23-09-2007, 10:15:05
    #2
    Boş bir php.ini dosyasını FTP ' ye atın.
  • 23-09-2007, 10:24:23
    #3
    Dostum dediğini yaptim fakat işe yaramadi,sitenin sadece ana sayfasi açiliyor.diğer sayfalarda hata veriyor

    örnek bir hata sayfasi
  • 23-09-2007, 19:58:29
    #4
    ArkadaşLar hala yardimlarinizi bekliyorum çikamadim işin içinden.
  • 23-09-2007, 20:05:17
    #5
    htaccess

    php_value safe_mode "1"
  • 23-09-2007, 20:26:15
    #6
    Cagonni adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    htaccess
    php_value safe_mode "1"
    denedim ama bi değişiklik olmadi
  • 23-09-2007, 21:07:29
    #7
    php_flag register_globals on
    bunu .htaccess e yapıştırıp bir dene.
  • 23-09-2007, 22:41:45
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Eğer istediğiniz safe modu kapatmaksa php.ini adlı bir dosya oluşturup içine
    safe_mode=off
    yazmanız yeterli.

    Ama sizin sorununuz safe modu kapatlmakla hallolmaz sanırım. Rewrite olayı ile ilgili görünüyor problem.

    Edit: Konuyu yanlış anladım sanırım. Siz yukardakinin tersini yapın. off yerine on.
  • 23-09-2007, 23:58:50
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Firarist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eğer istediğiniz safe modu kapatmaksa php.ini adlı bir dosya oluşturup içine
    safe_mode=off
    yazmanız yeterli.
    Ama sizin sorununuz safe modu kapatlmakla hallolmaz sanırım. Rewrite olayı ile ilgili görünüyor problem.
    Edit: Konuyu yanlış anladım sanırım. Siz yukardakinin tersini yapın. off yerine on.
    Dediğin Şey cpanelde Oluyor Plesk'te filan Olmuyor

    ExTrAorDiNaRY

    http.conf Dosyasından yapabilirsin forumda ara daha önce açıldı Çünkü bu konu