Arkadaşlar sunucumuzda safe mod değişikliği yapildi ve bu sebebten dolayi bazi scriptleri çaliştiramiyorum. scriptlerin safe mod ayarini on konumuna getirirsem sorunun düzeliceği söylendi fakat .htaccesse " php_flag safe_mode On " kodunu yazmama reğmen sorun düzelmedi ve bazi sunucularin o komutu çaliştirmadigini öğrendim.şimdi .htaccess yardmiyla safe modu on konumuna getirmenin başka bir yolu warmi ? yardimlarinizi bekliyorum tşklr.