• 20-05-2006, 00:03:13
    #1
    parayı yolladım ama domain kayıt edemiyorum " (594) The reseller level error "hatası veriyor...bunun nedenini bilen var mı?
  • 20-05-2006, 00:23:29
    #2
    https://www.r10.net/webmaster-genel-k...firmalary.html

    Gerekli bütün işlemleri yaptıysan yinede bu hatayı alıyorsan, üyeliğin onaylanmamıştır. Panelinden Üyelik: bronz yazması gerekli 79$ dan başladı iseniz.

    İletişim kurmanızı tavsiye ederim. Online Help bölümünden.
    Gerekli işlemlerde güvenirlik arıyor. Bazen telefon ile görüşme talebinde bulunuyor üyeliğin aktif olması için. İletişim kurarak durumu izah etmenizi öneririm.
  • 20-05-2006, 00:49:47
    #3
    Şimdi mail attım ama birde helpdeske yazıyım..yardım için teşekkürler...adamlar çok ssık eliyor fax yolladım üzerine birde telefon görüşmesi yaptım..
  • 20-05-2006, 00:51:01
    #4
    ENVER adlı üyeden alıntı:
    Şimdi mail attım ama birde helpdeske yazıyım..yardım için teşekkürler...adamlar çok ssık eliyor fax yolladım üzerine birde telefon görüşmesi yaptım..
    İletişimlerde Help Destek özelliğini kullanmanızı tavsiye ederim. 12 saat içerisinde kesin cevap geliyor.
  • 20-05-2006, 05:19:47
    #5
    yardım için teşekkürler sonunda açtılar hesabı