Konu
onlinenic hata...yardım lütfen
20-05-2006, 00:49:47
#3
ENVER
Şimdi mail attım ama birde helpdeske yazıyım..yardım için teşekkürler...adamlar çok ssık eliyor fax yolladım üzerine birde telefon görüşmesi yaptım..