• 16-01-2011, 02:23:46
    #1
    googleden bır hesap aldıgımızda adsense,gmail,sıte aracları vs herturlu googlenın ozellıklerını kullanabılıyoruz

    yanı benım demek ıstedıgım dıyelım a emaılınden aldıgım hesabı ıster adsense olsun ıstersen baska ozelııgnden olsun yada gmaıl hesabı bu hesabı tamamen uyelıgımın sılınmesını ıstıyorum o uyelıkle bır daha gırıs yapılmasın ıstıyorum anlıyacagınız
  • 16-01-2011, 06:00:47
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Valla ben bişey anlamadim? üyelikden kastınız nedir? gmail denmi bassediyorsunuz
  • 16-01-2011, 06:32:52
    #3
    Açık bir şekilde anlatırsanız yardımcı olabiliriz
  • 16-01-2011, 23:06:11
    #4
    acele sekılde yazdıgım ıcın konuyu anlamamıs olabılırsınız konuyu duzelttım