googleden bır hesap aldıgımızda adsense,gmail,sıte aracları vs herturlu googlenın ozellıklerını kullanabılıyoruz

yanı benım demek ıstedıgım dıyelım a emaılınden aldıgım hesabı ıster adsense olsun ıstersen baska ozelııgnden olsun yada gmaıl hesabı bu hesabı tamamen uyelıgımın sılınmesını ıstıyorum o uyelıkle bır daha gırıs yapılmasın ıstıyorum anlıyacagınız